May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
گوشی‌های مقرون به‌صرفه چینی رونمایی شدندپول‌نیوز - روز گذشته شرکت شیائومی از گوشی هوشمند مقرون به‌صرفه رد می ۶ پرو (Redmi ۶ Pro ) رونمایی کرد.

شرکت چینی شیائومی که این روزها به رکورد و دستاوردهای بزرگی از لحاظ میزان فروش و محبوبیت محصولاتش رسیده است، به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرده است تا بتواند نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندانش را به خود جلب کند.

گران‌ترین نسخه این سری از گوشی‌های هوشمند شیائومی ۲۰۰ دلار قیمت دارد که همین امر موجب می‌شود این گوشی به عنوان گوشی‌های مقرون به‌صرفه و اقتصادی جهان به فروش برسد.

این محصول که جدیدترین عضو از خانواده گوشی‌های شیائومی به شمار می‌رود، از  تراشه‌ پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، صفحه نمایش با اندازه ۵.۸۴ اینچ و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.  کیفیت تصویر، وضوح و رزولوشن نمایشگر آن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه در پشت گوشی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دوربین سلفی تعبیه شده در جلوی گوشی از قابلیت‌هایی نظیر HDR و ثبت تصاویر پرتره با هوش مصنوعی بهره‌مند است. وزنش هم ۱۷۸ گرم و مبتنی بر رابط کاربری MIUI ۹ است که به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و یک سنسور اثر انگشت مجهز است.

رد می ۶ پرو در سه نسخه از یک حافظه رم ۳ و ۴ گیگیابتی و یک نسخه دیگر با بهره گیری از حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی با دو حافظه‌ی داخلی۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

شیائومی قصد دارد این گوشی‌های هوشمند را با قیمت پایین و مقرون به‌صرفه وارد بازار کند که گران‌ترین آن حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: