May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۴۵۱۱
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
0
وزارت خزانه داری آمریکا مجوزهای لازم برای شرکت های خارجی تحت کنترل آمریکا به منظور صادرات قطعات هواپیماهای تجاری به ایران و مجوزهای شرکت های آمریکایی برای واردات فرش، پسته و خاویار ایران را لغو کرد.
آمریکا مجوز واردات فرش، پسته و خاویار از ایران را لغو کرد
پول‌نیوز - در پی ادامه معامله شرکت ها با ایران، دولت آمریکا روز چهارشنبه با لغو مجوز واردات فرش از جمهوری اسلامی، برای مانع تراشی در اجرای شرایط رهایی از تحریم های ضد ایرانی که به موجب برجام فراهم شده بود، گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن، وزارت خزانه داری آمریکا مجوزهای لازم برای شرکت های خارجی تحت کنترل آمریکا به منظور صادرات قطعات هواپیماهای تجاری به ایران و مجوزهای شرکت های آمریکایی برای واردات فرش، پسته و خاویار ایران را لغو کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شرکت های فعال در زمینه مبادلات تجاری با ایران، تا ششم اوت (پانزدهم مرداد ماه) فرصت دارند به روابط تجاری خود با تهران پایان دهند، در غیر اینصورت به موجب تحریم های آمریکا، مجازات می شوند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش به رغم مخالفت های جهانی، کشورش را از توافق هسته ای خارج کرد.


برچسب ها: آمریکا ، واردات ، صادرات ، فرش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: