May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۴۵۵۸
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
0
پول‌نیوز - رییس سازمان سنجش آموزش کشور از زایمان یکی از داوطلبان کنکور ۹۷ در حوزه امتحانی مریوان خبر داد و گفت: این سازمان به رسم یاد بود هدیه‌ای را به این کودک تقدیم خواهد کرد.

دکتر ابراهیم خدایی ضمن اعلام این‌ خبر، اظهار کرد: یکی از داوطلبان حوزه امتحانی مریوان در ساعات اولیه شروع آزمون با درد زایمان مواجه شد و نوزاد پسر خود را به دنیا آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: این داوطلب که همراه همسر خود در محل آزمون حضور یافت، در دقایق اولیه بعد از آغاز جلسه کنکور درد زایمانش شروع می شود و فقط توانسته بود به چند سوال عمومی آزمون پاسخ بدهد. در حال حاضر حال مادر و نوزاد مساعد است.

 رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: این سازمان به رسم یادبود هدیه‌ای را به نوزاد تازه متولد شده کنکور ۹۷ تقدیم خواهد کرد.

خدایی در پایان گفت: این داوطلب می‌تواند در رشته‌های بدون آزمون و با تأثیر سوابق تحصیلی در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و در دانشگاه تحصیل کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کنکور ، زایمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: