May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۴۵۶۱
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
0
پول‌نیوز - با توجه به برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۷ تیر، سؤالات گروه آزمایشی هنر به همراه دفترچه عمومی، دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی و دفترچه اختصاصی منتشر شد.

کنکور سراسری ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار می‌شود.

به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به سؤالات گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی، سؤالات هریک از گروه‌های آزمایشی پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش درج شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (داخل کشور)، از ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۱۰ تیر و کلید اولیه سؤالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر ۱۳ تیر ۹۷ از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.

با توجه به برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۷ تیر، سؤالات گروه آزمایشی هنر به همراه دفترچه عمومی، دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی و دفترچه اختصاصی منتشر شد.

پیش از این دفترچه سئوالات گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

منبع: فارس
برچسب ها: کنکور ، گروه هنر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: