May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
انضباط اداری - مالی اساس فعالیت‌های بانکی است
پول‌نیوز - آرش شهرکی کیا مشاور مدیر عامل و مدیرامور حراست پست بانک ایران در مراسم معارفه رئیس دایره حراست مدیریت شعب استان مازندران گفت: انضباط اداری و مالی اساس فعالیت‌های بانکی است و کارکنان بانک باید با رعایت این اصل، اعتبار بانک و اعتماد مشتریان را محقق سازند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شهرکی‌کیا به ضرورت اخلاق در ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد و افزود: پاسخگو بودن به مشتریان موجب رضایتمندی و حفظ آنان شده و رضایتمندی مردم تضمین کننده تحقق اهداف درآمدی و منابع بانک است.

وی افزود: حفظ حرمت همکاران و مشتریان وظیفه شغلی، اخلاقی و دینی همه کارکنان است و رعایت آن موجب ایجاد فضای همدلی و همکاری بیشتر می‌شود.

گفتنی است: در این مراسم از ابوالحسن موسوی رئیس پیشین دایره حراست تقدیر و کرمعلی حق سرشت نیز به عنوان رئیس جدید دایره حراست استان معرفی گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: