May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز -به منظور ایجاد و گسترش همکاری های دوجانبه و ارائه خدمات بیمه گری ، تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت صنعت، معدن ، تجارت و شرکت سهامی بیمه "ما" امضا شد. 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،این تفاهم نامه در تیرماه ماه 1397 در جلسه ای با حضور یونس الستی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها و سید جمال حسینی معاون مدیرکل منابع انسانی و رفاه وزارت صنعت، معدن و تجارت، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" و امیرحسین قربانی معاون فنی این شرکت به امضا رسید.


امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت صنعت، معدن ، تجارت و بیمه

بنابر این گزارش، در این جلسه ضمن تاکید بر نقش محوری صنعت بیمه در حمایت از منابع داخلی ، تفاهم نامه مشترکی به منظور شروع همکاری های آتی به امضای طرفین رسید.

این گزارش افزود:  تفاهم نامه مذکور شامل تجمیع سبد پرتفوی بیمه ای وزارت صنعت، معدن ، تجارت و پرسنل زیرمجموعه در کلیه رشته های اموال و اشخاص از جمله بیمه تکمیل درمان، اتومبیل، مسئولیت و آتش سوزی در سراسر جغرافیای کشور است.
برچسب ها: بیمه ما ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: