کد خبر: ۲۷۸۱۸۲
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
0
حمایت بانک حکمت ایرانیان در جشن پیوند های آسمانیپول‌نیوز - همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن­ الحجج (ع) جشن ازدواج 140 زوج از کارکنان پایور و فرزندان شاغلین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان رضوی در قالب طرح «پیوندهای آسمانی» با حضور امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم مظفر میرزابیگی رئیس بنیاد اکرام نزاجا، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق و  احمد عباسیان مهر مدیریت منطقه خراسان و حراست و روابط عمومی منطقه خراسان صبح امروز در مجتمع رفاهی ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم  امیر جهانشاهی خاطرنشان کرد: طرح «پیوندهای آسمانی» در راستای تحقق ازدواج آسان که از تأکیدات مقام معظم رهبری است برای کارکنان جوان و فرزندان شاغلین در نظر گرفته شده است.

در بخش دیگری از سخنانشان از حمایت و مساعدت مدیر عامل محترم و مجموعه بانک حکمت ایرانیان  در برگزاری مراسم «پیوندهای آسمانی» نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی تشکر نمود.

شایان ذکر است، این مراسم دربخش خبری رسانه استانی خراسان منعکس شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: