کد خبر: ۲۷۸۲۲۱
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
0
اگر وارد کنندگان موبایل دست از رانت بازی و سودهای غیرقانونی بکشند، می توان امید داشت شرکت هایی که ارز دولتی می گیرند این محصول را بین 2 میلیون و 800 تا 4 میلیون تومان ارائه کنند.
نوبرانه سامسونگ در ایران چند؟پول نیوز- یک نمایشگر سوپر امولد 10 اینچی. خبری هم از دکمه فیزیکی هوم که پای ثابت محصولات سامسونگ بود نیست. کمپانی سامسونگ عزم خود را جزم کرده که بازار آیپد پرو را در دست بگیرد. دیروز عصر در جریان یم کنفرانس خبری در منهتن، سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس 4  خود رونمایی کرد. شعار این محصول تازه هم  «حمل پذیری تبلت و قدرت پی سی» عنوان شده.

اگر اهل کی بورد هستید و صفحات تمام تاچ گوشی ها و تبلت های این سال ها خسته تان کرده، گلکسی تب اس 4 می تواند اولین انتخاب شما برای خرید تبلت باشد. البته فراموش نکنید کی بورد اس 4 به صورت جداگانه به مشتری فروخته خواهد شد. در کنار قلم S Pen، که گلکسی تب اس 4 به آن مجهز است خبر خوش دیگر چهار اسپیکر مجهز شده شبیه آیپد پروی اپل است. 

خوب است بدانید که امکانات عکاسی و فیلمبرداری تب اس 4 نیز در سطح مطلوب قرار دارند و سامسونگ دو دوربین 13 مگاپیکسلی را در بخش پشتی و جلویی بدنه دستگاه کار گذاشته است. 

آنلاک شدن با عنبیه چشم!
بعد از ارائه آیفون ایکس بدون دکمه هوم و طبعا بدون امکان اسکن انگشت حالا نوبت به سامسونگ رسیده که با اسکن چهره و عنبیه چشم، تبلت تازه خود را برای شما آنلاک کند!
البته در مورد آیفون ایکس انتقادهای بسیاری به سیستم آنلاک شدن گوشی وارد بود. برای مثال در مواردی سیستم هوشمند توانایی شناسایی چهره کاربر یا تفکیک آن از خانواده درجه یکش را نداشت. همچنین برخی کاربران عنوان کرده بودند که در نور کم، به سختی می توانند قفل گوشی خود را باز کنند. باید دید که آیا سامسونگی های همیشه در حال رقابت تمهیدی برای رفع و رجوع این باگ ها اندیشیده اند؟

چه خبر از باطری؟
صفحه های نمایش بزرگ، کیفیت های بالای تصویر، برنامه های خوش رنگ و لعاب، همه و همه دست به دست هم می دهد که باطری یکی از مهم ترین معضلات توسعه تکنولوژی باشد. خیلی از گوشی ها و تبلت های ارائه شده در بازار روز جهان، باطری های مناسبی ندارند و مدت زمانی که می توانید بدون زدن سیم شارژ به پریز از آن ها استفاده کنید، چنگی به دل نمی زند. 
کمپانی سامسونگ همیشه سعی کرده با ارائه باطری های مرغوب تر، دست اپل را از بازار فروش کوتاه کند که تا کنون چندان هم موفق نبوده.سامسونگ وعده عمر باتری 16 ساعته را برای تبلت پرچمدار خود داده است. 

تبلت جدید سامسونگ کی به ایران می رسد؟ 
ورج خبر داه  که 10 آگوست، روز عرضه این تبلت به بازار است. باید دید از روز عرضه که  19 مردادماه است تا زمان رسیدن به بازار ایران چقدر زمان گرفته می شود اما معمولا محصولات سامنسونگ تنها یک هفته یا دو هفته دیرتر به کشور ما وارد می شوند. تا پایان مرداد می توان منتظر عرضه نوبرانه سامسونگ به بازار در دو رنگ مشکی و سفید بود. در این بین، مدل هایی که از اتصالات LTE پشتیبانی می کنند نیز در دستور کار قرار دارند.

قیمت اس4 چند؟
تبلت جدید سامسونگ در دو مدل 64 و 256 گیگابایتی از راه می رسد که به ترتیب قیمتی 650 و 750 دلاری دارند. اس 4 در بازار جهانی محصول گرانی به شمار نمی رود و حتی می توان آن را یک خرید اقتصادی و بهینه دانست اما واقعیت این است که این محصول هم مانند سایر محصولات این روزها معلوم نیست با چه قیمتی در بازار ایران عرضه شود. اگر وارد کنندگان موبایل دست از رانت بازی و سودهای غیرقانونی بکشند، می توان امید داشت شرکت هایی که ارز دولتی می گیرند این محصول را بین 2 میلیون و 800 تا 4 میلیون  تومان ارائه کنند. ولی اگر قرار باشد باز هم شرکت های ارز دولتی گرفته و این تبلت را هم با ارز آزاد به مردم بفروشند احتمالا قیمت تبلت جدید سامسونگ در ایران از 10 میلیون تومان عبور خواهد کرد. 

برچسب ها: سامسونگ ، تبلت ، اس4 ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: