بانک قرض الحسنه مهرایران پیشتاز شفافیت در نظام بانکی
پول‌نیوز - عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران در بازديد از شعب و دواير ستادي استان قزوين بيان داشت: اين بانک پيشتاز عرصه شفافيت در شبکه بانکي كشور مي باشد و در دوسال گذشته اولين بانكي است كه مجموع عمومي عادي خود را بدون هيچ بندي برگزار مي نمايد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عیسی امامي عضو هئيت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران طي سفري به منظور ارزيابي عملکرد و بررسي منابع، مصارف و مطالبات بانکي، از دواير ستادي و شعب استان قزوين بازديد كرد.

ارزیابی آمار عملکرد شعب استان در حوزه جذب منابع و بازاریابی، کنترل بهينه مصارف، بررسي پتانسيل هاي موجود در هر شعبه و ارزيابي عملکرد استان در اجراي طرح هاي مختلف از اهداف اين بازديد ها بود.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در تمامی شعب استان و گفتگوي نزديک با همکاران شعبه به بررسي عملکرد آنان پرداخت و راهكارهاي لازم براي حركت پرشتاب تر در مسير دستيابي به اهداف عاليه بانك را اظهارداشت.

وی آشنایی با پتانسیل هاي منطقه تحت پوشش هر شعبه، تسلط کامل بر آمارها و ارقام مرتبط با نظام بانکي و استفاده از اساتيد، کارشناسان و متخصصان حوزه بانکي را راهگشاي رسيدن به اهداف برشمرد و گفت: كاركنان بايد در ارزيابي شبكه بانكي كشور ديدگاه روشن و شفافي را عرضه نمايند.

شایان ذکر است، در این بازدیدها حسن میرزا عبدالهي ها مدير شعب بانک قرض الحسنه مهرايران در استان قزوين نيز حضور داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: