کد خبر: ۲۷۹۱۰۳
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
0
پول‌نیوز - بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالا مسئولان انبارهای استان باید اول تا پنجم هرماه موجودی کالای انبارشده را به این اداره اعلام کنند.

بازرسی از یک انبار در بندرعباس ۸۴ کانتیر کاغذ چاپ و تحریر احتکار شده کشف شد.

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت – معدن و تجارت هرمزگان گفت: در بازرسی از دفاتر یک انبار اسناد نگهداری ۸۴ کانتینر کاغذ به وزن یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار کیلو و ارزش بیش از ۷ میلیارد تومان ثبت‌شده، اما این موجودی به سازمان صنعت – معدن و تجارت استان گزارش نشده است.

«عبدالرضا پیروی‌منش» خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالا مسئولان انبارهای استان باید اول تا پنجم هرماه موجودی کالای انبارشده را به این اداره اعلام کنند.

این مقام مسئول افزود: این مقدار کاغذ چاپ و تحریر احتکار محسوب و صاحب انبار به پرداخت ۷ میلیارد و دویست میلیون تومان جریمه محکوم شد.

وی با بیان این‌که در بازرسی از انبار هم خروج ۸۲ کانتینر ثبت‌شده، اما مقصد محموله نامعلوم است، تصریح کرد: با هماهنگی قضات تعزیرات حکومتی استان موجودی ۲ کانتینر کاغذ باقیمانده در محوطه انبار توقیف و تحقیقات برای یافتن متخلفان احتمالی ادامه دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بندرعباس ، کاغذ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: