کد خبر: ۲۷۹۴۹۵
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
0
از برترين نمایندگان فروش بلیت سال 96 شرکت رجا تقدیر شدپول‌نیوز - شركت حمل و نقل ريلي رجا در راستای افزایش تعامل و مطابق با رویکرد همه ساله، طي مراسمي از برترين‌هاي فروش بليت قطار در سال 1396 قدردانی كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با اعلام اين خبر افزود: در اين مراسم که با حضور مدیرعامل و برخی مدیران رجا برگزار شد، از مديران و اپراتورهاي فروش 5 دفتر نمايندگي عرضه بليت قطارهاي رجا در حوزه استان تهران ، قم و البرز براي فعاليت مطلوب در فروش بليت قطارهاي اين شركت قدرداني شد.

از الگوهاي شناسايي دفاتر فروش برتر مي‌توان به تعداد و ميزان فروش، تكريم ارباب رجوع، اطلاع‌رساني صحيح و سريع به مشتريان، تلاش در بازاريابي مطلوب براي صنعت گردشگري ريلي در سفر با قطارهاي رجا و اجراي مطلوب فرآيندهاي مالي اشاره كرد.

در اين آيين در كنار آژانس‌هاي برتر پرشین گلف، آتیه گشت سبز، صراط، یاران دیار دوست، قریشی زاده سیر ، از  نمایندگان کل حوزه‌های مربوطه  تهران، قم و البرز  نيز  قدرداني شد.

گفتنی است، قدردانی از برترین مراکز فروش بلیت قطارهای رجا، در ساير استان‌ها به صورت مستمر تداوم خواهد داشت.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: