May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۹۵۵۰
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
0
نشست شورای مدیران بیمه پول‌نیوز - جلسه شورای مدیران شرکت بیمه "ما" با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این جلسه با هدف هم‌اندیشی و تاکید بر برنامه های سال جاری تشکیل شد

بر اساس این گزارش، حجت بهاری فر تقویت شبکه فروش و استفاده حداکثری از ظرفیت های  بانک ملت را از مهمترین اهداف شرکت در روزهای پیش رو  بیان کرد.

مدیرعامل بیمه "ما" ، برنامه ریزی برای جذب نمایندگان 54 را  حائز اهمیت دانست و گفت: با تقویت شعب و  سیاست گذاری های مناسب از طرف ستاد، جذب نمایندگان با کیفیت بالا، دور از دسترس نیست.

بهاری فر با اشاره به اهمیت نرخ دهی فنی در مناقصات بزرگ  و مدیریت ریسک مناسب افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان و ارائه خدمات به بیمه گذاران، مشتریان و مراجعین از اساسی ترین وظایف ذاتی این حوزه می باشد..

وی با اعلام رشد 21.88 درصدی پورتفوی و افزايش 54 درصدي پرداخت خسارت در سال 1396 گفت:امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر میان مدیران ستاد و شبکه فروش شرکت بيمه "ما" در سال 97 ، پورتفوی شرکت افزایش یافته و رسیدگی به خسارت های اعلامی سریع تر انجام شود.

مديرعامل بيمه "ما"در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه گفت: آماده سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش های لازم ، نقش بسزایی در آگاهی عموم مردم خواهد داشت.
برچسب ها: بیمه ما ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: