کد خبر: ۲۸۰۱۳۴
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
0
پول‌نیوز - محمد ترکاشوند کاپیتان اسبق تیم والیبال پیکان هدایت این تیم برای فصل پیش‌روی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را برعهده گرفت.

محمد ترکاشوند، کاپیتان اسبق والیبال پیکان با حضور در باشگاه و دیدار با محمود شیعی، با عقد قراردادی یک ساله به پیکان پیوست. این انتخاب با توجه به استراتژی‌های تبیین شده این فصل هیات مدیره باشگاه مبنی بر جوانگرایی و همسو بودن با برنامه‌های ارائه شده از سوی ترکاشوند صورت گرفت.

ترکاشوند که چهار قهرمانی متوالی لیگ ایران و جام باشگاه‌های آسیا را با پیراهن پیکان تجربه کرده، گفت: پیکان به نوعی خانه من است و از اینکه می‌توانم به عنوان مربی بار دیگر به این باشگاه خدمت کنم خوشحالم. امیدوارم که با همدلی اعضای تیم و حمایت‌های مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بتوانیم در راستای خط مشی جدید و سیاست‌های تبیین شده باشگاه، پیکان را در این مسیر جدید به سر منزل مقصود برسانیم.

منبع: فارس
برچسب ها: والیبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: