کد خبر: ۲۸۰۸۵۶
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
0
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت هفته دولت
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پیام دکتر محمد بیگدلی آمده است: موفقیت و تحقق اهداف هر مجموعه ای مرهون تلاش و توانمندی نیروهای متعهد، ماهر، خلاق و مسوولیت پذیری است که همواره می کوشند در حرکت سازمان به سوی اهداف تعیین شده، نقش مؤثری را ایفا کنند و از این رهگذر، کام همگان را از حلاوت تعالی و توفیق در ارایه خدمت به ملت، شیرین سازند.

مدیرعامل بانک ملت در این پیام با اشاره به نامگذاری دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت، تاکید کرد: سومین روز از این هفته را روز تجلیل از کسانی نامیده اند که با خلوص، صداقت و پشتکار، و نیز در کمال صبوری و شکیبایی کمر همت به خدمت به مردم بسته اند و با عزمی راسخ در دستگاه های اجرایی از هیچ کوششی برای جلب رضایت ملت همیشه بیدار و عزتمند ایران اسلامی دریغ نمی ورزند.

وی در این پیام افزوده است: اینجانب، با گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیق روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: