کد خبر: ۲۸۱۱۳۹
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
0
توسعه طرح های تسهیلات خرد به شهروندان
پول‌نیوز - معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به رضایت شهروندان از طرح‌های تسهیلاتی این بانک، گفت: توسعه طرح‌های متنوع تسهیلات خرد در آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد کیایی با اشاره به اهمیت طرح های تسهیلاتی و میزان استقبال شهروندان از این طرح ها اظهار کرد: تا کنون طرح‌های تسهیلاتی خرد متنوعی از سوی این بانک به شهروندان ارائه شده که با توجه به این که این طرح‌ها در بخش های مختلف و برای اقشار گوناگون جامعه در نظر گرفته شده بود، موفق شد تا رضایت شهروندان را کسب کند.

وی در خصوص طرح‌های تسهیلات خرد بانک شهر اظهار کرد: طرح‌های تسهیلاتی که اخیرا ارائه شد شامل طرح های ناشران، فعالان اقتصادی ، طرح نشان و ... ، بوده است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و امیدواریم با توسعه طرح های تسهیلاتی خرد متنوع در آینده، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: