May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۲۹۴۷
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
0
پول‌نیوز - تیم های پدیده مشهد و سایپا تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به سختی توانستند حریفان خود را شکست دهند.

دیدار تیم‌های سایپا و سردار بوکان پس از تساوی در ۹۰ دقیقه، در وقت‌های اضافه با برتری نارنجی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

 در حالی که مصاف سایپا و سردار بوکان در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، این دیدار در دو نیمه ۱۵ دقیقه‌ای وقت اضافه پیگیری شد و در واپسین ثانیه‌های وقت‌های اضافه آرش رضاوند از روی نقطه پنالتی دروازه حریف بوکانی را باز کرد تا سایپا به یک هشتم نهایی صعود کرد.

در وقت قانونی بازی،‌ برای سردار بوکان علی صبوری آزاد گلزنی کرد و در ادامه آرمان رمضانی در دقیقه ۶۸ گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

صعود پدیده به یک‌هشتم نهایی جام حذفی

شاگردان گل‌محمدی با برتری مقابل ذوب‌آهن به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان پدیده با برتری ۲ بر یک راهی مرحله بعدی شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال ، جام حذفی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: