April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۳۱۳۰
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
0
ایکیا، برند محبوب لوازم خانگی سوئدی، اعلام کرد که از وسائل نقلیه پاک برقی و الکتریکی به‌منظور تحویل اجناس و محصولات سفارشی مشتریان استفاده خواهد کرد.
برند سوئدی لوازم‌خانگی پیشگام استفاده از خودروهای برقی شدپول‌نیوز - این روزها که شرکت‌های خودروسازی بسیاری در جهان به‌دنبال توسعه و تولید خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست برقی و الکتریکی هستند، حالا شرکت ایکیا – برند محبوب سوئدی فعال در حوزه لوازم خانگی و محصولات خانه – به‌تازگی عنوان کرده که می‌خواهد از این پس نقل و انتقال محصولات و کالاهای سفارش داده شده توسط مشتریانش را از طریق وسائل نقلیه برقی به دستشان برساند.

به نظر می‌رسد که این تصمیم در راستای استقبال همگانی و بی‌نظیر مردم و شهروندان کشورهای مختلف بویژه اروپایی‌ها از خودروهای پاک برقی اتخاذ شده است و طبق گفته یکی از مقامات ارشد این شرکت بزرگ، در عرض مدت سه سال آینده بیش از ۶۰ درصد حمل و نقل و انتقالات محصولات و اجناس برند ایکیا (IKEA) از طریق وسائل نقلیه برقی در سراسر کشور سوئد و به زودی در کشورهای متعدد تحت پوشش آن صورت خواهد پذیرفت.

این برند سوئدی در زمینه لوازم خانگی، تولید و فروش مبلمان و سایر محصولات فعالیت می‌کند و در بسیاری از کشورهای مختلف جهان دارای فروشگاه‌های رسمی است. بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیش‌تر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیش‌تر رونمایی کنند.

دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به‌منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: