May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیانیه سازمان حج و زیارت در سومین سالگرد شهدای فاجعه مناپول‌نیوز - سازمان حج و زیارت در سومین سالگرد شهدای فاجعه منا بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل پیام سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه مُهاجِراً اِلَی اللهِ وَ رَسولِه ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله»
عید قربان و دوم مهرماه نه تنها برای خانواده‌های شهدای منا که برای مسلمانان و ملت بزرگ ایران فصلی فراموش ناشدنی و تلخ محسوب می‌شود، روزی که در آن ۴۶۴ تن از حجاج کشورمان و جمع بسیاری از ضیوف الرحمان دیگر کشور‌ها در سال ۹۴ بر اثر فاجعه‌ای تلخ و تاسف بار، شهد شهادت را نوشیدند.

خانواده‌های معظم شهدای منا همچنان تلخی و غم و اندوه فاجعه عظیم را با خود دارند.
سازمان حج و زیارت نیز به نوبه خود در سومین سالگرد شهدای فاجعه منا، یاد و خاطره این مهاجران الی الله و تمامی ضیوف الرحمانی که در این فاجعه، مظلومانه به شهادت رسیدند و عارفانه عروج کردند را گرامی می‌دارد.

سازمان حج و زیارت علیرغم قطع بودن روابط دو جانبه میان دو کشور، تلاش کرده است در فرصت‌های ایجاد شده برای مذاکرات، با پافشاری مستمر بر مطالبات بر حق و جدی در خصوص فاجعه منا و حقوق شهدای منا و مسجدالحرام به وظیفه خود عمل نماید و همچنان مجدانه پیگیر خواهد بود.



منبع:میزان
برچسب ها: حج و زیارت ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: