April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۵۱۰۶
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
0
پول‌نیوز - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: 2 صنعت هوایی و هسته ای مرز نمی شناسد؛ زیرا با سلامت انسان ها ارتباط مستقیم دارد.

 علی اکبر صالحی شامگاه دوشنبه در مرکز کنترل فضایی کشور و آیین بهره برداری از 6 طرح مهم صنعت هوانوردی کشور افزود: در صنعت هسته ای باید به مسائل ایمنی توجه زیادی داشته باشیم و با حداکثر استانداردها تاسیسات هسته ای خود را ایمن کنیم.

صالحی درباره دستاوردهای صنعت هوانوردی کشور در سه سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پس از توافق هسته ای موفق شد با هزینه کرد 2 هزار میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز را خریداری و تاسیسات را تامین کند و 2 دهه نیازهای این صنعت پاسخ داده شود.

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: خوشبختانه صنعت هوایی کشور با وجود محدودیت ها و تحریم ها به پیشرفت های خوبی دست پیدا کرده است و بسیار خوشحالیم که توافق هسته ای توانست بر این صنعت تاثیر مثبتی بگذارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: صنعت هوایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: