گسترش خدمات الکترونیک در اولویت برنامه های بانک
پول‌نیوز - معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی مدیران ادارات و روسای شعب استان کردستان، گفت: خدمات الکترونیک بانکداری در اولویت برنامه ها قرار دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید مهدی حسینی – معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک – در این همایش که با موضوع سودآوری برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به ضرورت توجه به خدمات نوین و بانکداری الکترونیک این مهم در اولویت برنامه های راهبردهای بانک قرار گرفته است لذا باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم، و تلاش مستمر به تمامی اهداف تعیین شده در این حوزه دست یابیم.

معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک خاطر نشان کرد: بیش از یک دهه از آغاز حرکت و اندیشه ای که تلاش می کرد، متولیان سیستم بانکی را مجاب به استفاده از فن آوری روز دنیا در عرصه بانکداری الکترونیک کند، می گذرد و در حال حاضر مدیران صنعت بانکداری دریافته اند که می توانند با گسترش و بسط بانکداری الکترونیک نه تنها هزینه های خود را کاهش، بلکه درآمد بانک را افزایش دهند.

حسینی با بیان اینکه تکنولوژی و خدمات الکترونیک مسیر و آینده صنعت بانکداری و کسب و کار را تغییر می دهد و کار را برای مشتری سهل و آسان تر می کند، افزود: با به کارگیری خدمات نوین بانکداری علاوه بر ارتقاء بهره وری، رضایت مندی مشتریان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: همکاران و تیم یکدست استان کردستان با برنامه ریزی و تعیین اهداف و همچنین توجه ویژه به بانکداری الکترونیک توانسته است در سه سال گذشته در رتبه های برتر کشوری قرار گیرد و ان شالله این روند با استفاده از قابلیت های موجود و تقویت خدمات و فرآیندها  ادامه می یابد .

در ادامه، حسین ملا محمدی –رئیس اداره امور شعب استان کردستان – نیز بیان داشت: توجه به خدمات الکترونیک و تقویت این بستر از عوامل مهم سودآوری و همچنین رضایت مشتریان و آرامش خاطر همکاران می باشد و انشالله استان با برنامه ریزی و تلاش هدفمند همکاران بتواند همانند سنوات گذشته جزء استانهای برتر کشور باشد.

معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک در این سفر از کارخانه داروهای گیاهی شفای کردستان نیز بازدید کرد و گفت: توجه و حمایت از تولید و اشتغال ملی و اقتصاد مقاومتی از اولویت های مهم و راهبردی بانک مهر اقتصاد می باشد و این امر می تواند خودکفائی کشور را تضمین نموده و باعث رشد و اعتلای اقتصاد ملی گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: