کد خبر: ۲۸۵۹۱۹
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
0
تفاهم‌نامه همکاری شرکت راه‌آهن و سازمان اورژانس کشور برای راه‌اندازی اورژانس ریلی امروز بین دو طرف به امضا رسید.
امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت راه‌آهن و سازمان اورژانس کشورپول‌نیوز - در راستای راه‌اندازی اورژانس ریلی پیش از این جلسات مستمری بین مدیران و کارشناسان شرکت راه‌آهن و سازمان اورژانس کشور برگزار شد و راه‌آهن به عنوان سازمانی ایمن تفاهم کرد تا در ایستگاه‌های راه‌آهن و قطارها بستر خدمات اورژانس فراهم شود. این را مدیرعامل راه‌آهن گفت و افزود: از مهمترین اقداماتی که باید در ایران به آن توجه ویژه شود،‌ مفهوم ویژه اقتصاد مقاومتی است که باید از توان و امکانات خود برای رشد خدمات به مردم و توسعه اقتصاد کشور استفاده کرد.

به گفته سعید محمدزاده راه‌آهن امکانات زیادی برای ارائه خدمت به مردم در حوزه حمل و نقل دارد که می‌تواند مورد استفاده دیگر ارگان‌های خدماتی هم باشد.

محمدزاده ادامه داد:‌ امیدواریم شرکت راه‌آهن و اورژانس کشور در کنار یکدیگر از امکانات دو طرف برای افزایش کیفیت خدمات در حوزه ریل و اورژانس استفاده کنند.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: امیدواریم این تفاهم‌نامه در حوزه سلامت مردم، امداد و حمایت مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی اورژانس ریلی در ایستگاه‌ها و قطارها خواهد بود گفت: ‌البته مردم منطقه هم از این خدمات‌دهی برخوردار می‌شوند.

محمدزاده با اشاره به قدرت راه‌آهن در ارائه خدمات در شرایط بحران گفت: در زلزله کرمانشاه و بم حجم عظیمی از خدمات توسط ریل ارائه شد؛ در زلزله زیرساخت‌های ریلی چندان آسیب نمی‌بیند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: