May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۶۱۲۲
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
0
پول‌نیوز -برای آنکه بتوان به یک موسسه اعتماد کرد باید به نکاتی توجه کرد که بسیار حائز اهمیت می باشد، نکاتی از قبیل سبک آموزشی، ارائه روش های جدید برای پاسخ دهی به مطالب و سوالات کنکوری، اساتید به نام و با سابقه و... ابتدا بهتر است قبل از ثبت نام در آزمون موسسه ی خاصی و یا تهیه منابع کنکور خود،به یک  مشاور حرفه ای و با تجربه همانند مشاوران  حرف آخر رجوع کنید.

 ما برای استفاده از هر وسیله ای ابتدا راهنما یا بروشور آن را مطالعه میکنیم. کنکور هم اینگونه می باشد.و این را میطلبد که ابتدا کمی در مورد راههای رسیدن به موفقیت در کنکور خودتان دست به کارشده و تحقیق کنید.

ابتدا بهتر می باشد قبل از ثبت نام در آزمون موسسه ی خاصی و یا تهیه منابع کنکور خود،به یک  مشاور حرفه ای و با تجربه رجوع کنید. ما برای استفاده از هر وسیله ای ابتدا راهنما یا بروشور آن را مطالعه میکنیم. پس در نتیجه باید بسیار در انتخاب سبک آموزشی دقت داشت.

دلیل اینکه میگویم ابتدا به یک مشاور حرفه ای کنکور در موسسه حرف آخر رجوع کنید این است که مشاور باید به طور جداگانه و نه کپی از دیگر داوطلبان ،سطح درسی شما ، وضعیت روحی ،علاقه ی درسی و …را ارزیابی و آنالیز کند.این ارزیابی اولیه باعث میشود که نقاط ضعف و قوت شما در سبک های مختلف درسی کاملا مشخص شود.

سپس بر طبق گزینه های مختلف ارزیابی،برای یکسال شما برنامه ریزی شود.متاسفانه در برخی موسسه های کنکوری روال کار به این صورت است که در دیدار اول که داوطلب را ثبت نام میکنند ،بدون اینکه حتی یک روز بخواهند درگیر ارزیابی  داوطلب شوند،اقدام به معرفی کتاب و منابع مختلف کنکوری میکنند آن هم  به بهانه ی اینکه شما این ها را باید از همین الان بخوانید تا برای فلان آزمون آماده شوید.

یاد آوری نکاتی در جهت جلو گیری از سوء استفاده موسسات

بدون آنکه سطح  داوطلب به دقت بررسی و تحلیل شود و تنها با سوءاستفاده از احساسات و انرژی فوق العاده  بالای تمامی داوطلبان در بدو شروع،عملا با آینده ی یک داوطلب کنکوری بازی میکنند.و نتیجه اینکه بعد از گذشت چند ماه، داوطلب اعتراف میکند که نباید فلان کتاب و فلان منابع کنکوری را در ابتدا تهیه میکرد و در مقایسه با موسسه حرف آخر هیچ پاسخگویی ندارند.

چون  هم هزینه ی غیر اصولی شده و هم نتوانسته از این منابع استفاده کند.پس لطفا،خواهشا بچه ها و والدین عزیز آگاهانه اقدام کنید. اما در این مدت که میخواهید کمی بیشتر درمورد برنامه ریزی،ثبت نام در کدام آزمون،خرید منابع  و دیگر احتیاجات یکسال یک کنکوری تحقیق کنید.

نباید بیکار در خانه بنشینید بلکه  میتوانید با اجرای تکنیک های مطالعه در تابستان و شروع برای کنکور،از بقیه ی رقیبان سرسخت و مصمم به قبولی عقب نمانید وهمیشه این را به یاد داشته باشید که یک برنامه ی اصولی و دقیق نباید گیج کننده و خسته کننده باشد که شما از فرم درس خواندن خودتان هم خارج شوید.موفقیت در کنکور به هوشمندانه تلاش کردن است نه فقط ساعات مطالعه ی زیاد در روز و ...

توضیحاتی در رابطه با حرف آخر

موسسه حرف آخر یکی از موسسات نشر دیجیتال می باشد که در تولید و تهیه منابع آموزشی کنکور فعالیت و نقش بسزایی را ایفا می کند.

این موسسه با بهره گیری از روش ها و سبک های آموزشی نوین توانسته است بازار منابع کنکوری را قبضه کند، این موسسه با شروع فعالیت خود در این راستا در سال های اخیر توانسته اعتماد بسیاری از داوطلبین کنکور و دانش اموزان را جلب کند.

این موسسه با شهودی سازی و بهره گیری از سبک الگو و انیمیشن کار خیلی از داوطلبین را آسان کرده است و به راحتی می توانند به این مجموعه های آموزشی ارتباط برقرار کنند و در نهایت در حرف آخر نیز مدت ماندگاری مطالب در این روش بسیار بالا رفته است و از سبک خاطره سازی برای داوطلب استفاده کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: