April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۶۲۵۴
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
0
 پول‌نیوز - وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از افزایش شمار کشته‌های واژگونی اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سه نفر خبر داد.

«وحید شادی‌نیا» سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی درباره این حادثه گفت: این حادثه تا به این لحظه(عصر چهارشنبه) ۳۸ مصدوم بر جا گذاشته است.

«هادی بدری»، جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز هم در تشریح این خبر اظهار کرد: از ۴۱ مسافر دانش‌آموز این اتوبوس، سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۴ امروز با اعلام واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر در اتوبان پیامبر اعظم به سامانه ۱۲۵، گروه‌های نجات ایستگاه‌های شماره پنج و هشت سریعا جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور و اطلاع از محبوس شدن دو نفر، با استفاده از تجهیزات امداد و نجات و دسترسی سریع و ایمن به گرفتارشدگان، هر سه نفر را سریعاً رهاسازی و جهت بررسی‌های اولیه در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که متأسفانه یک مرد و زن جوان بر اثر شدت حادثه جان باخته بودند.

بدری یادآور شد: شماری از مسافران اتوبوس نیز دچار مصدومیت شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا و شهدای تبریز منتقل شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: