May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
لزوم حفظ حداقل 200 هزار ریال برای برندگان جوایز غیر قطعی تا پایان روز 27 مهر
پول‌نیوز - مراسم سي و هشتمين دوره قرعه كشي جوايز حسابهاي قرض الحسنه پس انداز در روز چهارشنبه مورخ 18/7/97 با حضور عضو هيئت مديره بانك، هيئت نظارت و كميته اجرائي قرعه كشي بانك و همچنين مديران امور و رؤساي ادارات كل مركزي برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی افزود: در اين دوره از قرعه كشي، تمامی حساب هايي كه از تاريخ 1/4/96 لغايت 31/4/97 داراي مانده حداقل دويست هزار ريال براي مدت 90 روز متوالي بوده و يا حداكثر تا تاريخ  31/4/97 با مبلغ حداقل دويست هزار ريال افتتاح و مانده مذكور را براي مدت 90 روز متوالي حفظ و در تاريخ 18/7/97 نيز مفتوح و داراي حداقل دويست هزار ريال مانده بوده اند، در قرعه كشي شركت داده شده اند.

وی با اشاره به این موضوع که  برای دارندگان این نوع حسابها، به ازاي هر يكصد هزارريال در هر روز ، يك  امتیاز در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: با توجه به اينكه در روز قرعه كشي تعدادي از حسابها شرط حفظ حداقل موجودي براي 90 روز متوالي را نداشته اند، جوايز اين بخش از برندگان به صورت غيرقطعي بوده و پس از گذشت 90 روز قطعي و به برندگان تعلق خواهد گرفت.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن  همچنین اذعان داشت: با عنايت به اينكه حساب هاي برنده جايزه تعيين وضعيت نشده و موارد حذفي آن جايگزين خواهد شد، لذا تعدادي از جوايز غيرقطعي مي باشد و در صورت حفظ حداقل 200،000 ريال طي 90 روز متوالي (تا پايان روز 97/7/27) جوايز آنها قطعي خواهد شد.

احمدی در پایان اظهار داشت:اسامي برندگان جوايز پس از تاييد هيئت نظارت  در پايگاه اينترنتي بانك به آدرس www.bank-maskan.ir  درج خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: