کد خبر: ۲۸۷۳۴۵
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
0
فعالیت های بین المللی این بانک با ارز دلار و کشور آمریکا، سال هاست متوقف بوده و بر اساس بازارهای هدفِ صادرکنندگان و واردکنندگان که عمدتاً در اروپا و آسیا متمرکز است و با استفاده از سایر ارزها صورت می پذیرد.
تحریم های آمریکا بی تاثیری در فعالیت های بانک پارسیان است
پول‌نیوز-فعالیت های بانک پارسیان، با توجه به تفاهمات دولت ج.ا.ا با کشورهای اروپایی و آسیایی و پروتکل های تنظیمی در خصوص مبادلات مالی با ارزهای آن کشورها، تحت تاثیر تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا قرار نخواهد گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر تحریم تعدادی از بانک های ایرانی توسط وزارت خزانه داری آمریکا، به آگاهی می رساند، بر اساس سیاست های پیش گیرانه بانک پارسیان همسو با بانک مرکزی ج.ا.ا. ، فعالیت های بین المللی این بانک با ارز دلار و کشور آمریکا، سال هاست متوقف بوده و بر اساس بازارهای هدفِ صادرکنندگان و واردکنندگان که عمدتاً در اروپا و آسیا متمرکز است و با استفاده از سایر ارزها صورت می پذیرد.

بنابراین با توجه به تفاهم های دولت جمهوری اسلامی ایران با این کشورها و پروتکل های تنظیمی در خصوص مبادلات مالی با این ارزها، تحریم مذکور تاثیری در فعالیت های بانک پارسیان نخواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: