May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۷۵۵۵
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
0
پول‌نیوز -اگر به دنبال یک دارالترجمه عالی هستید و می خواهید که متون و مدارک رسمی خود را به بهترین کیفیت ممکن ترجمه نمایید، ما به شما دارالترجمه سورن، دارالترجمه رسمی در سعادت آباد (www.sorentranslation.com) را پیشنهاد می کنیم. در ادامه خدمات دارالترجمه سورن را به طور کامل برایتان توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.
 
معرفی دارالترجمه سورن، دارالترجمه رسمی در سعادت آباد

معرفی دارالترجمه رسمی سورن سعادت آباد
دارالترجمه رسمی سورن سعادت آباد فعالیت رسمی خود را با اخذ مجوز از اداره کل فنی امور مترجمان رسمی در زمینه در زمینه ترجمه مدارک و ترجمه رسمی آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان دفتر ترجمه رسیمی شماره ۸۱۸ تهران مشفول به فعالیت می باشد. مدیران و کارکنان سورن همگی دارای سوابق کاری درخشان و تحصیلات آکادمیک در زمینه های مرتبط به بخش کاری خود می باشند که همراستایی این دو ( دانش و تجربه) باعث شده است، در پاسخ به تقاضاهای مختلف مراجعین، اقدامات لازم به بهترین نحو به عمل آید.

دارالترجمه سورن به عنوان خدمات دارالترجمه رسمی سعادت آباد و دارالترجمه رسمی شهرک غرب در این محدوده و سایر محدوده های تهران ارائه خدمات می نماید. سورن ارائه دهنده انواع خدمات نوین ترجمه در ایران با قیمت و کیفیت مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات ارائه شده با ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق صفحه خدمات ما از خدمات مختلف دفتر ترجمه سورن مطلع شوید.

همچنین دارالترجمه رسمی سورن با داشتن تجربه ای و تعهد کاری توانسته به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز ترجمه تبدیل شود. دارالترجمه رسمی سورن، با تکیه بر مدیریت علمی و با بهره ­گیری از مترجمان متعهد، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه از نظر دقت، صحت ترجمه و همچنین بالاترین سرعت خدمات ترجمه را ارائه نماید.

بسیاری ازشرکت­ها و مؤسسات از خدمات این مجموعه استفاده می نمایند و این خود تائیدی بر خدمات مطلوب دارالترجمه رسمی سورن می باشد. امیدواریم که با ارائه این این خدمات بتوانیم راههای ارتباط با شما را متنوع تر، کار شما در زمینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک و متون غیر رسمی را آسان تر، و راه شما را کوتاه تر کنیم.

خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی زبان‌ های آلمانی، انگلیسی، فرانسه، روسی، ایتالیایی، ترکی (استانبولی و آذری)، عربی، اسپانیولی، چینی و … در دارالترجمه رسمی سورن ارائه می شود.
با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم شما می توانید با خیالی راحت و بسادگی موارد ترجمه خود را به دارلترجمه رسمی سورن  بسپارید. پس همین الان وارد سایت sorentranslation.com شوید و از خدمات آن بهره مند شوید.

برچسب: دارالترجمه ، ترجمه رسمی مدارک ، دارلترجمه رسمی سورن، دارالترجمه رسمی سعادت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: