May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۷۶۳۳
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
0
رشد سپ در هر سه ابزار اصلی پرداخت در شهریور
پول‌نیوز - روند رو به رشد تراکنش‌های شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در هر سه ابزار اصلی پذیرش در شهریورماه نیز ادامه داشته ست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس آخرین گزارش اقتصادی شاپرک، این شرکت در شهریور ماه با کسب ۱۷.۸۴ درصد سهم بازار از نظر تعداد تراکنش و سهم ۱۳.۹۲ درصدی از مبلغ آن‌ها، جایگاه دوم را در هر دو شاخص تعداد و مبلغ میان ۱۲ شرکت ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت کشور به خود اختصاص داد.

بر پایه این گزارش، سپ در شهریورماه با افزایش تعداد تراکنش و مبلغ آن‌ها در سه ابزار اصلی پذیرش، بیشترین رشد را در تعداد تراکنش‌های موبایلی میان تمامی شرکت‌های PSP، به میزان ۰.۹۹ درصد به خود اختصاص داد. در ابزار پذیرش اینترنتی نیز سپ با رشد در تعداد تراکنش و کسب ۳۳.۳۲ درصد از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی، همچنان بیشترین سهم را در این شاخص داراست.

در حال حاضر سپ در تمام شاخص‌های پرداخت (شامل کارتخوان، درگاه اینترنتی و پرداخت موبایلی) در زمره سه شرکت برتر بازار قرار دارد.
برچسب ها: سپ ، شهریور ، بانک سامان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: