کد خبر: ۲۸۷۸۵۲
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
۱
شریعتمداری: صدای رسای فقرا خواهم بودپول‌نیوز - محمد شریعتمداری کاندیدای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دوره سیاستگذاری آمرانه به پایان رسیده است گفت: صدای رسای فقرا و گروه‌های خاموش در دولت و نظام خواهم بود.

محمد شریعتمداری کاندیدای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در فضای امروز کشور باید بیش از هر زمان دیگر حمایت اجتماعی از مردم و ارتقای تاب آوری آنها مقابل سختی‌های اقتصادی در دستور کار باشد گفت : در صورت کسب رای اعتماد مجلس، هم گوش شنوا و هم شنونده همراه و همدل برای اقشار آسیب پذیر و فقرا خواهم بود. همراه با آنها و با گفتگو و شنود با این عزیزان مسایل و مشکلات آنها را احصاء و پیگیری خواهم کرد. همچنین صدای بلند و رسای مطالبات و مدافع حقوق آنها در دولت و نظام خواهم بود.

وی افزود: بر این باورم که وزیر رفاه باید سیاست‌های حمایتی را با مشارکت خود ذینعفان و گروهای هدف تدوین و اجرا کند.

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه دوره سیاست‌گذاری آمرانه به پایان رسیده است تاکید کرد: در تدوین سیاست و در اجرای آن و همچنین در ارزیابی سیاست‌های حمایتی از مشارکت، مشورت فعالان مدنی ، گروهای زیربط، ذینعفان، صاحب نظران دانشگاهیان و سازمانهای مردم نهاد بهره‌مند خواهم شد.

وی با تاکید بر اینکه راه عبور از شرایط سخت کنونی از یکسو انسجام و یکپارچی قوای سه گانه، نهادهای مسئول، ائتلاف فراگیر نخبگان گروهای سیاسی، فعالان مدنی و دانشگاهیان از سوی دیگر است. شریعتمداری در پایان عنوان کرد: ما با ائتلاف بزرگ و فراگیر امیدوارنه و مدبرانه از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
16:40 - 1397/07/30
اونور که بودی صدای رسای صنعت بودی !

اینور که میایی صدای رسای مردم !

یعنی خودتون هم به این مزخرفاتی که میگین خوب میخندین بخدا !

شب که میرسین خونه و تیتر روزنامه ها و سایتها رو نگاه میکنین با خودتون میگین امروز چی گفتم ؟ بعد اینقدر میخندین که خوشتون میاد و فرداش هم باز یک حرف دیگه می پرونین و این سلسله حرافی و مزخرف گویی ادامه خواهد داشت .


خخخخخخ
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: