May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۸۱۲۴
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
0
پول‌نیوز - فرمانده پلیس راهور استان خوزستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی اربعین، ترافیک در مرز‌های شلمچه و چذابه سنگین، ولی روان است.

سرهنگ منصور جمشیدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تردد زیاد زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک روان در ۲ مرز شلمچه و چذابه هستیم.

وی با اشاره به تفکیک تردد در مرز شلمچه افزود: در مرز شلمچه مسیر تردد زائران پیاده با اتوبوس‌ها جداسازی شد و مسیر خودرو‌هایی که از سراسر کشور و خارج از کشور وارد این مرز می‌شوند، جداسازی شد تا ایجاد ترافیک سنگین نشود.

سرهنگ جمشیدی گفت: همچنین مسیر کامیون‌هایی که حامل بار هستند در مرز شلمچه جدا شد تا مشکلی به لحاظ ترافیکی در این مرز احساس نشود.

وی تصریح کرد: در مرز شلمچه پارکینگ ۶ هکتاری مشخص شد ضمن اینکه چند پارکینگ دیگر نیز در نظر گرفته شد تا خودرو‌های زائران در پارکینگ‌ها نگهداری شوند.

فرمانده پلیس راهور استان خوزستان اظهار داشت: تمامی تمهیدات و زیرساخت‌ها برای بازگشت زائران به کشور آماده است تا بار ترافیکی نیز در زمان بازگشت آن‌ها روان باشد.

سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: برای بازگشت زائران نیز پایانه اتوبوس‌ها راه اندازی شد تا در برگشت زائران از این پایانه به شهر‌های خود بازگردند.

شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه مرزی اربعین در استان خوزستان می‌باشند.
گذرگاه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: ترافیک ، شلمچه ، چذابه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: