April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۸۲۵۳
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
0
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مسکن اجتماعی با رویکرد محله محوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
لایحه مسکن اجتماعی به مجلس ارائه شد
پول‌نیوز - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مسکن اجتماعی با رویکرد محله محوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که امیدواریم با نظر مثبت نمایندگان تصویب و زمینه اجرای مسکن های مقاوم و با کیفیت برای مردم فراهم شود.

جواد حق شناس روز پنجشنبه در این آیین بهره برداری پروژه 44 واحدی مسکن شهر خورموج استان بوشهر افزود: براساس بررسی های به عمل آمده در شرایط کنونی سه دهک جامعه دچار مشکل تامین مسکن هستند.

وی یادآور شد: با همراهی وزارت راه و شهرسازی و تامین زمین مناسب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمان حاضر 25 هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد.

حق شناس بیان کرد: استان بوشهر در چند سال اخیر پیشرفت خوبی در ساخت و ساز مسکن محرومان و نیازمندان داشته و امیدواریم همچنان در این بخش پیشتاز باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: پروژه 44 واحدی شهر خورموج در زمینی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع با زیربنای هر واحد 93 مترمربع احداث شده است.

حمید حیدری بریدی افزود: برای اجرای پروژه 44 واحدی شهر خورموج 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تاکنون به رسالت خود در زمینه رسیدگی به مشکل مسکن محرومان بخوبی عمل کرده و در زمان محدودیت در پرداخت تسهیلات نیز نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هماهنگی خوبی انجام داده اند.

وی یادآور شد: برهمین اساس برای اجرای این پروژه 200 میلیون ریال از محل صندوق رسالت تسهیلات 2 درصدی و 400 میلیون ریال نیز تسهیلات بانک مسکن پرداخت شده است.

حیدری بریدی بیان کرد: این واحدها در 2 طبقه به صورت 2 خوابه با اسکلت بتنی و در مدت 15 ماه احداث شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دستور امام راحل برای رفع مشکل مسکن نیازمندان و محرومان و آبادانی روستاها تاسیس و تاکنون منشا خدمات خوبی بوده است.

سید کمال الدین شهریاری افزود: انتظار می رود یک پروژه 100 واحدی نیز برای اقشار کم درآمد شهرستان دشتی احداث شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: