May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۸۳۵۵
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
0
پول‌نیوز - در نشستی با حضور علی سلطانی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت و فرماندارمهاباد راهکارهای ساماندهی صندوق ندای سپهر ایرانیان مهاباد بررسی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نشست که حسن شاکری مدیر بانک قرض الحسنه رسالت آذربایجان غربی نیز حضور داشت، سلطانی با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک گفت: بانک قرض الحسنه رسالت پیش از این 37صندوق را در سراسر کشور ساماندهی و ادغام کرده است.

ساماندهی صندوق ندای سپهر ایرانیان

وی در تشریح خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به مدل بانکداری اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این مدل بانکداری، حداکثر ظرفیت خدمات رسانی به سازمان ها و کانون ها بکار گرفته می شود.

عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت همچنین به فعالیت شبکه توسعه اجتماعی رسالت اشاره کرد و اظهارداشت: در دوسال اخیر در زمینه ایجاد اشتغال خرد در برخی استان های کشورگام های خوب وموثری برداشته است .

ایشان در خصوص مشکلات به وجود آمده به صندوق سپهر ایرانیان و تصمیمات اتخاذ شده توسط بانک مرکزی در جهت ادغام صندوق قرض الحسنه سپهر ایرانیان در بانک قرض الحسنه رسالت صحبت و تبادل نظر کردند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: