کد خبر: ۲۸۸۶۵۸
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
0
بانک ملی: تحویل ارز در شهرهای نجف و کاظمین سریع است
پول‌نیوز - بانک ملی ایران به زائران اربعین توصیه کرد با توجه به حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله (ع) در شهر کربلا، به جهت تسهیل در امور، ارز مورد نیاز خود را در شهرهای نجف و کاظمین تهیه کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با توجه به نزدیکی روز اربعین و افزایش قابل توجه حجم زائران حسینی در شهر مقدس کربلا، احتمال ازدحام و تشکیل صف برای تحویل ارز زائران وجود دارد.

از این رو پیشنهاد می شود اگر زائران عزیز هنوز از شهر نجف خارج نشده‌اند، کارگزاری‌های همین شهر را برای دریافت ارز انتخاب کنند. همچنین در مسیر بازگشت از شهر کربلا، کارگزاری های شهرهای نجف و کاظمین همچنین مرزهای مهران وشلمچه برای تحویل ارز در خدمت زائران خواهند بود.

زائران حسینی تا روز ۱۵ آبان‌ماه می‌توانند به تهیه ارز اقدام کنند. همچنین اصل پول زائرانی که به هر دلیل موفق به دریافت ارز خود نشده اند، در روزهای پس از اربعین به صورت خودکار به حساب آنها بازگردانده خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: