April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۹۰۳۰
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
0
 پول‌نیوز -  نیروهای ارتش سوریه انبارهای مهمات و تسلیحات آمریکایی متعلق به گروه تروریستی - تکفیری داعش را در حومه دیرالزور کشف و ضبط کردند.

نیروهای ارتش سوریه در این انبارها 450 هزار گلوله ساخت آمریکا را که پس از فرار گروه تروریستی داعش از منطقه المیادین در حومه دیرالزور به جا مانده بودند را کشف کردند.

آمریکا با وجود تلاش‌های مکرر برای انکار هرگونه رابطه خود با داعش و ایجاد ائتلاف بین‌المللی علیه این گروه تروریستی، با کشف این محموله تسلیحاتی بزرگ نتوانسته است حقیقت حمایت خود از آن را بپوشاند.

روزنامه ینی‌شفق ترکیه نیز فاش کرده بود که گروه تروریستی داعش سلاح‌ و مهمات آمریکایی را به طور مستقیم از آمریکا در منطقه التنف و شهرک المنصوره در حومه الرقه در مقابل مقادیر زیادی طلا و آثار باستانی که از مناطق تحت سیطره خود در عراق و سوریه به سرقت برده را دریافت کرده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: داعش ، سوریه ، آمریکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: