May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۹۰۵۲
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
0
 پول‌نیوز - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیل شدن کارخانجات و بیکار شدن جوانان برازنده کشور نیست.

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس عصر امروز در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر دانشگاه ها باید بر اساس نیاز جامعه آموزش دهند و دانشجو باید در عمل یاد بگیرد نه با چند صفحه تئوری خواندن و پای تخته سیاه رفتن چرا که در میدان عمل می توان کار کرد و به جوانان اعتماد کرد.

وی ادامه داد: من به جوانان افتخار می کنم، جوانانی که صاحب فکر، خلاقیت و ایده های جدید هستند. جوانانی که طرح های خلاقانه خود را بر اساس نیاز کشور قرار می دهند .

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه تاریخی تبریز اظهارداشت: ربع رشیدی یاداور شهر دانشگاهی است و برگزاری این مراسم نگاه ویژه به افرادی دارد که این خلاقیت ها و پیشینه غنی تبریز را می بینند، می فهمند و منتقل می کنند. چرا که ۷۵۰ سال پیش در اینجا شهر دانشگاهی وجود داشت که علم و دانایی و هنر و خلاقیت را به ۷زبان زنده دنیا آموزش می دادند .

پزشکیان خاطرنشان کرد: فرهنگ و گذشته ما مملو از توانمندی است و ما برترین ها و بهترین ها را داشتیم و اگر ما دغدغه این را داشته باشیم که باز هم خودمان را به آن جایگاه برسانیم موفق می شویم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: