ورود استارتاپ ها ضعف پوشش بیمه ای را کاهش می دهدپول‌نیوز - سلیمانی گفت:با ورود شرکت های دانش بنیان به صنعت بیمه ،ضعف پوشش و بازاریابی مرتفع شده و امنیت مسئولیت و مدیریت افزایش می یابد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامرضا سلیمانی،رئیس کل بیمه مرکزی در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی در راستای سیاست های توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گام موثری برای گسترش چتر بیمه در شرکت های دانش بنیان برداریم.

وی افزود: امروز در سطح شرکت های بیمه، قوانین ،مقررات و پوشش های متنوعی داریم.همچنین جزو کشورهایی هستیم که تنوع پوشش بیمه ای را تعریف کرده ایم.

سلیمانی گفت: ورود استارتاپ ها به بخش بیمه می تواند ضعف بازاریابی را از بین ببرد و موجب افزایش امنیت مسئولیت و مدیریت خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: امیدواریم بتوانیم با ورود شرکت های دانش بنیان معضلات حال حاضر بیمه ای را کاهش دهیم.

وی افزود:استارتاپ ها می توانند در بحث بهینه کردن هزینه ها برای خانواده ها موثر باشند.

سلیمانی در پایان گفت: در سطح کشور ۱۰ استارتاپ بیمه ای وجود دارد و در حال تنظیم مقررات هستیم تا از نظر صلاحیت فنی و بیمه ای بررسی شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: