May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۹۳۴۶
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
0

پول‌نیوز - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سه طرح در رابطه با فشارهای روانی ایجاد شده توسط آمریکا طراحی شده است.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در خصوص سه طرح پیشنهادی نمایندگان به مجلس، اظهار کرد: اولین طرح، طرح تنبیه کشورهای همکار با آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران است و بر اساس این طرح هر کشوری که در این اقدامات تحریمی با آمریکا همکاری کرده باید با آنها مقابله به مثل رفتار کرد و فروش نفت و گاز را به آنان ممنوع و تحریم‌هایی نیز نسبت به آنان داشته باشیم. این طرح دارای سه ماده است.

وی افزود: طرح دوم حذف دلار از معاملات بین‌المللی است زیرا دلار نماد آمریکایی‌هاست و آنان تلاش می‌کنند از این موضوع به عنوان ابزار سوءاستفاده کنند و ما به عنوان کشور پیشتاز در مقابله با آمریکا مانند کشورهای دیگر معامله با دلار را حذف کنیم و دولت موظف شود بعد از تصویب این قانون هر معامله با دلار را قطع و با انزوا قرار دادن آمریکا در این حوزه تاثیرات لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح سوم در ارتباط با موضوع احتمال حمله سایبری آمریکا به کشور است و در صورت حمله سایبری و قطع یا اختلال در اینترنت کشور با اقدام نیروهای مسلح مواجه شود.

پژمان‌فر با بیان اینکه همانطور که مرزهای فیزیکی مقدس و حفظ آن برعهده نیروهای مسلح است، گفت: مراقبت از مرزهای سایبری نیز امری مقدس است و در صورت تعرض به مرزهای سایبری نیروهای مسلح موظف به حفظ مرز هستند و در مقابل این تهاجم ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: این سه طرح در رابطه با فشارهای روانی ایجاد شده توسط آمریکا طراحی شده و آمریکا بداند اگر هر اقدامی انجام دهد با اراده ملت ایران و ایستادگی آنها روبرو خواهد شد.

برچسب ها: مجلس ، فشار روانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: