پولنیوز - طی مراسمی با حضور مدیر کل شعب غرب تهران بزرگ ، جانشین استان، مدیران واحد ستادی و کارشناسان بازاریابی مدیریت شعب غرب تهران بزرگ از پروژه های جدید بازاریابی رو نمائی شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، در این مراسم که در سالن همایش برج طوبی بانک قوامین برگزار شد مدیر کل شعب غرب تهران بزرگ در خصوص فلسفه برگزاری همایش مواردی را مطرح و اهداف کلان و راهبردی بانک را که طی سند تحول راهبردی برنامه ریزی شده است برای شرکت کنندگان برشمرد.
فرهاد خادم الحسینی با اشاره به لزوم تغییر نگرش و دیدگاههایی که در گذشته مطرح بوده است دستیابی به اهداف متعالی بانک را مستلزم استفاده از سازوکارهای جدید دانست و در خصوص ارتباط منطقی فروش با سودآوری در بنگاههای اقتصادی صحبت کرد.
بنابر این گزارش در ادامه یکی از کارشناسان مطالبی را در خصوص پروژه های جدید بازاریابی و فرآیند بازاریابی در بانک به صورت فرد محور و شعبه محور و چگونگی استفاده بهینه از امکانات و زیرساخت های موجود به صورت هدفمند و وظایف ارکان شعبه در حوزه بازاریابی و تهیه داشبورد مدیریتی برای این مهم ارائه کرد.
این گزارش می افزاید: سپس مدیر طرح و برنامه مدیریت شعب غرب تهران بزرگ مباحثی را پیرامون تحلیل و بررسی بهره وری و دستورالعمل های موجود در خصوص منابع و مصارف و خدمات مطرح کرد.
این گزارش می افزاید: در پایان همایش مدیر بازاریابی مدیریت شعب غرب تهران بزرگ به تشریح و رونمائی از پروژه های جدید پرداخته و در خصوص روند بازاریابی در شعب ، ایجاد تیم های بازاریابی ، مشتریان وفادار ، بازاریابی شرکتی ، ضمانتنامه ، بخش بندی بازار ، انتخاب بازار و جایگاه یابی بازار هدف صحبت کرد.