کد خبر: ۲۹۱۴۳۹
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
0
پول‌نیوز -آرژانتین کشوری زیبا است که سالانه گردشگران زیادی به آن‌جا سفر می‌کنند. پایتخت این کشور، بوینس آیرس، شهری بسیار زیبا و با جاذبه‌های گوناگون است که برای گشتن و بازدید از همه جای آن چندین روز وقت لازم است. با داشتن اطلاعاتی جامع می‌توانید به خوبی و با هزینه‌ای مناسب از قسمت های مختلف این شهر دیدن کنید.بوینس آیرس که به پاریس آمریکای جنوبی شهرت دارد، با داشتن کافه‌های گوناگون سعی در زنده نگهداشتن شکل و شمایل اروپایی خود و حفظ این نام و لقب را دارد.

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

این شهر پس از ریو دو ژانیرو دومین شهر بزرگ در آمریکای جنوبی است و با داشتن مردمی مهربان بهترین مکان برای عاشقان موسیقی، غذا و انواع تفریحات است. تفریحات شبانه در اینجا فوق‌العاده هستند. بوینس آیرس شهری است که حالت اوپایی خاصی دارد و تنها شهر بین‌المللی در منطقه‌ی پالرمو است. کیفیت زندگی در اینجا بسیار بالا است و در طول سفر خود می‌توانید بسیار لذت برده و از کافه‌ای به کافه‌ی دیگر، پارکی به پارک دیگر و رستورانی به رستوران دیگر بروید. در بازار‌ها، کتاب‌ فروشی‌های متعدد و کافه‌های اینجا گردش کرده و تنها از اوقات خود لذت ببرید.

هزینه‌های معمول
 هاستل

هاستل‌ها در اینجا زیاد هستند و هزینه‌ی اتاقی خوابگاهی در آن‌ها از ۱۰۰ پزو (۶/۵ دلار) شروع می‌شود. برای اتاق‌های خوابگاهی ده نفره بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ پزو (۶/۵ تا ۱۰/۵ دلار) و برای اتاق‌های ۶ تا ۸ نفره بیش از ۲۰۰ پزو (۱۳ دلار) باید پرداخت کنید. هزینه‌ی اتاق‌های خصوصی با حمام مشترک از ۵۰۰ پزو‌ (۳۲/۷ دلار) برای هر شب از اقامت شروع می‌شود. هاستل "میل هوس" (Milhouse) با وجود گران بودن مورد توجه و علاقه‌ی گردشگرانی قرار می‌گیرد که عاشق مهمانی هستند. برای هاستل‌های بیشتر می‌توانید از هاستل‌های سن تلمو (San Telmo) و پالرمو استفاده کنید.

 هتل‌های ارزان قیمت

هزینه‌ی این هتل‌ها از ۲۶۰ پزو (۱۷ دلار) برای اتاق‌های یک تخته و ۳۶۰ پزو (۲۳/۵ دلار) برای اتاق‌های دو تخته شروع می‌شود.

غذا

هزینه‌ی غذا‌های ارزان در مغازه‌های محلی برگر و ساندویچ فروشی بین ۸۰ تا ۱۰۰ پزو (۵ تا ۶/۵ دلار) است. در بیشتر کافه‌های شهر نیز برای یک پرس غذا بین ۸۰ تا ۱۰۰ پزو باید پرداخت کنید. شما می‌توانید پیشنهاد‌های ویژه برای ناهار در مرکز شهر به قیمتی حدود ۶۰ پزو (۳/۹ دلار) پیدا کنید. پیتزا در بوینس آیرس بسیار محبوب است و هزینه‌ی آن ۱۲۰ پزو (۷/۸ دلار) است. برای استیک ۱۵۰ پزو (۹/۸ دلار) و برای پاستا ۱۰۰ پزو (۶/۵ دلار) باید پرداخت کنید. با پرداخت هزینه‌ای نزدیک به ۳۲۰ پزو (۲۰/۹ دلار) می‌توانید در رستورانی خوب، استیکی عالی به همراه نوشیدنی سفارش دهید. هزینه‌ی خرید مواد اولیه‌ی غذا و نوشیدنی ۵۰۰ پزو (۳۲/۷ دلار) در هفته خواهد بود. برای غذا‌های فوق ارزان می‌توانید با پرداخت تنها ۲۵ پزو (۱/۶ دلار) از دکه‌ها می‌توانید سوسیس و نان ساندویچی تهیه کنید. توجه داشته باشید، هزینه غذا در منطقه‌ی تجملی پالرمو بسیار گران‌تر از هر‌ جای دیگر است.

 حمل و نقل

اتوبوس و مترو بهترین گزینه‌ها برای تردد در شهر هستند و برای بلیت یک طرفه‌ی آن‌ها باید ۵ پزو (۰/۳۳ دلار) پرداخت کنید. شما می‌توانید برای ارزان‌تر شدن از بلیت‌های چند طرفه استفاده کنید. هزینه‌ی گردش شهر با یک تاکسی بین ۷۵ تا ۱۰۰ پزو (۴/۹ تا ۶/۵ دلار) خواهد شد.
نکاتی برای کاهش هزینه‌ها

تخفیف‌های مکان‌های دیدنی

اکثر موزه‌ها و مکان‌های دیدنی برای معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان تخفیف‌های خوبی در نظر می‌گیرند.

تخفیف بلیت مسابقات فوتبال

اگر می‌خواهید به دیدن بازی فوتبال بروید، بلیت خود را برای پایین‌ترین قسمت بالکن خریداری کنید. این قسمت ارزان‌تر از هر جای دیگر است. هزینه‌ی این قسمت‌ها نصف دیگر جا‌های ورزشگاه است و همچنین فضای فوتبالی بیشتری میان تماشاگران برقرار است.
استفاده از کارت‌های مخصوص تخفیف

کارت‌های تخفیف لانیشن کلاب (La Nacion) و جایزه‌ی لانیشن کلاب کارت‌های تخفیف روزنامه‌ی لانیشن، بزرگ‌ترین روزنامه‌ی اسپانیایی زبان در آرژانتین، هستند. هر هفته لیست تخفیف‌های مختلف این کارت‌ها روی وب سایت آن منتشر می‌شود. اگر‌چه اکثر رستوران‌ها در روز‌های سه شنبه و چهار شنبه تخفیف‌هایی ارائه می‌دهند، اما تخفیف‌های این کارت‌ها بین ۵ تا ۵۰ درصدی بوده و بسیار به صرفه است.

تور‌های پیاده‌روی رایگان

شرکت‌های زیادی هستند که تور‌های پیاده‌روی مختلفی برای گردش در سطح شهر ارائه می‌دهند. این تور‌ها بسیار کامل و جامع هستند و بهترین راه برای آشنایی با تاریخ شهر است.
صرف ناهار بیرون از هتل یا خانه

اکثر کافه‌ها (خصوصا کافه‌های مرکز شهر) سینی غذایی با هزینه‌ای معادل ۱۰۰ پزو (۶/۵ دلار) برای ناهار قرار می‌دهند که عموما شامل استیک نیز می‌شود. اگر می‌خواهید در رستوران‌های متعدد شهر غذا بخورید، زمان ناهار بهترین وقت برای این کار است.

برای تجربه‌ای بهتر و آشنایی بیشتر با فرهنگ آرژانتین به بازار سن تلمو در روز‌های یک شنبه بروید. اکثر هنرمندان، نوازندگان و کسانی‌ که روی چوب راه می‌روند، در این روز به خیابان‌ها آمده و اجرا‌هایی مختلف را به نمایش می‌گذراند. همچنین در این بازار با قیمتی عالی و ارزان سوغات‌هایی نظیر نقره، نقاشی و مجسمه تهیه کنید. اینجا بهترین مکان برای میزان مهارت خود در معامله است.

آرژانتین زادگاه اوا پرون معروف به اویتا است و این موزه زندگی این بانوی برجسته را از کودکی، دوران بازیگری‌اش، زندگی به‌عنوان بانوی اول آرژانتین و نهایتا مرگ او را به نمایش گذاشته است. پس از بازدید از این موزه متوجه خواهید شد که چرا این بانو تا این حد در آرژانتین و میان مردم این کشور محبوب است و قطعا شما نیز او را تحسین خواهید کرد.

محیط زیست مرکزی بوینس آیرس

این مکان در گذشته محل نگهداری زباله بوده، زباله به گنج تبدیل می‌شود و در وسط شهر قرار دارد. اینجا با مساحتی نزدیک به ۳۶۰۰۰۰۰ مترمربع، مکانی مناسب برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری و تماشای پرندگان است. ورود به آن رایگان است و ۱ ساعت طول می‌کشد تا از یکی از راه‌های موجود کل منطقه را بگردید. بهترین مکان برای دوری از شلوغی و هیاهوی شهر است. حتما آب همراه خود بیاورید. همچنین تور‌هایی هستند که آخر هفته به همراه راهنما از این مکان بازدید می‌کنند. دوشنبه‌ها این محل تعطیل است.



منبع:کجارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: