May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۱۹۴۵
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
0
قدردانی اداره کل تعاون ایلام از بانک کشاورزی
پول‌نیوز - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اهدای لوح سپاس از اقدامات بانک کشاورزی و جذب 100 درصدی اعتبار اشتغال پایدار روستایی در این استان قدردانی کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شکراله شیرخانی مدیرکل و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در این لوح از همکاری ارزشمند و تلاش بی وقفه مدیراستان ایلام و همکاران وی در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت و عملکرد 100 درصدی در انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی قدردانی کردند.

شایان ذکر است مدیریت بانک کشاورزی استان ایلام تا کنون 571  میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبار ابلاغی مرحله اول طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای راه اندازی 931 طرح پرداخت کرده است که این میزان سرمایه گذاری، زمینه ایجاد اشتغال پایدار را برای 1347 نفر فراهم آورده است.

برچسب ها: بانک کشاورزی ، ایلام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: