April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۲۰۶۸
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
0
پول‌نیوز -  مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: چرخ های یک فروند هواپیمای یکی از شرکت های هواپیمایی به دلیل ترمز سخت دچار آتش سوزی شد.

مصطفی صفایی روز شنبه اظهار داشت: پرواز شامگاه جمعه تهران - تبریز یکی از شرکت های هوایی ساعت 11 شب در تبریز هنگام نشست دچار مشکل شد.

وی ادامه داد: به دلیل اشکال در سیستم هواپیما، خلبان مجبور به ترمز سخت می شود که این امر باعث داغ شدن بسیار زیاد برک چرخ شده و به لاستیک ها صدمه وارد شد.

صفایی با بیان اینکه علت این ترمز و اشکال موجود در سیستم باید از سوی شرکت مورد نظر اعلام شود، افزود: در باند فرودگاه هیچ مشکلی برای هواپیما پیش نیامد و مسافران به راحتی از هواپیما پیاده شدند.

وی گفت: به دلیل گداخته شدن لاستیک ها و به تشخیص مسوول فنی شرکت هر 4 لاستیک هواپیما تعویض شد و هواپیما تا نیم ساعت دیگر بدون مسافر به سمت تهران پرواز می کند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با بیش از هفت دهه قدمت، پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: تبریز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: