April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مشارکت بانک قوامین در طرح کارت بانکی به کارت سوخت
پول‌نیوز - معاون بازاریابی و امور استان های بانک قوامین از تبدیل کارت های بانک قوامین (جی بی کارت) به کارت سوخت و استفاده از مزایای ویژه آن خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جعفر اسدی با اعلام این خبر افزود: بانک قوامین مشارکت در طرح ها و پروژه های بزرگ ملی را همواره مد نظر خود قرار داده است که اجرای طرح کارت های بانکی بانک قوامین به کارت سوخت در همین راستا می باشد.

وی تاکید کرد انتخاب کارت بانکی قوامین بعنوان کارت سوخت توسط مشتریان امتیازات ویژه ای از جمله بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک،طرح های اعتباری و تسهیلاتی و برخورداری از سود علی الحساب سپرده روزشمار بر اساس مصوبات بانک مرکزی ج.ا.ا  به همراه خواهد داشت.

وی همچنین صرفه جویی در استفاده از تعدد کارت های بانکی را بعنوان امتیاز دیگر این طرح عنوان نمود.

این امکان برای بیش از پنج میلیون نفر از مشتریان بالفعل بانک که از جی بی کارت استفاده می کنند فراهم شده است و عموم مردم نیز در صورت انتخاب بانک قوامین به عنوان بانک عامل از مزایای آن بهره مند خواهند گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: