پرداخت وجه سوخت با تبديل
پول‌نیوز - مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند با تبديل کارت بانکي خود به کارت سوخت، هم براي سوخت‌گيري و هم براي پرداخت بهاي سوخت از نوين کارت خود استفاده کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پي اعلام فعال سازي مجدد کارت‌هاي سوخت و توزيع بنزين و گازوئيل تنها با استفاده از کارت سوخت در آينده نزديک، مشتريان بانک اقتصادنوين تا 27 آذرماه جاري فرصت دارند بجاي درخواست صدور کارت سوخت جديد و پرداخت هزينه مجدد، کارت بانکي خود را به صورت اينترنتي به کارت سوخت تبديل کنند.

از مزاياي تبديل نوين کارت بانک اقتصادنوين به کارت سوخت مي‌توان به رايگان بودن اين فرآيند در برابر هزينه 33 هزار توماني صدور کارت سوخت، صرفه جويي در زمان، پرداخت آسان هزينه سوخت، آگاهي از موجودي سهميه، تجميع خدمات مختلف در کارت بانکي و سهولت تبديل کارت بانکي به کارت سوخت اشاره کرد.

بر اساس اين گزارش، دارندگان نوين کارت اقتصادنوين مي‌توانند با مراجعه به درگاه ملي خدمات دولت همراه به آدرس https://mob.gov.ir و يا دريافت و نصب آخرين نسخه نرم‌افزار دولت همراه و درج اطلاعات لازم نسبت به انتخاب و ثبت نوين کارت خود به عنوان کارت سوخت اقدام نمايند.

هموطنان عزيز مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: