May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - مجمع بازرسی اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور عضو هیئت مدیره و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، یوسف مرتضایی - عضو هیئت مدیره بانک - در این مجمع شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود را عاملی مهم در پیشبرد  اهداف بانک دانست و اظهار داشت: کارکنان استان توانسته اند با برنامه ریزی و بکار گیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق  اهداف بانک، قدم بردارند و امیدواریم  این حرکت رو به رشد با قوت و قدرت تداوم داشته باشد .

شناسایی نقاط قوت عاملی مهم در پیشبرد اهداف است

عضو هیئت مدیره بانک با تاکید بر بهره گیری از خدمات نوین و استفاده از آخرین دستاوردهای فن آوری های مرتبط با حوزه بانکداری، گفت: با راه اندازی اینترنت شعب می توان علاوه بر انجام استعلامات راه های جعل و سوء استفاده را مسدود نمود.

مرتضایی با اشاره به پیگیری مطالبات پرونده های کلان سنواتی، بازدید تخصصی روسای دوایر از شعب و بررسی میدانی و انجام آموزش های لازم در سطح شعب را دارای  اهمیت ویژه ای عنوان کرد .

وی در پایان ابراز داشت:  امیدواریم در پایان سال 97 شاهد موفقیت بیشتر استان در حوزه های توسعه سهم بازار، مصرف بهینه منابع و کنترل  مطالبات جاری باشیم  چرا که استان البرز دارای ظرفیت و قابلیت های بیشماری است که با استفاده از آن ها این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

در ادامه، محسن منشوری  - مدیر کل بازرسی  و حسابرسی بانک - گفت: آموزش، هدایت و پیشگیری  اصلی ترین  رویکرد بازرسی و حسابرسی است و در صددیم با افزایش سیستم کنترل های داخلی بتوانیم سوء استفاده های  احتمالی و تخلفات را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه سلامت اداری و مالی از مولفه های مهم در موفقیت یک بنگاه اقتصادی است، گفت: پیشگیری قبل از وقوع  آسیب و نظارت و بازرسی دقیق می تواند راه را بر هرگونه انحراف احتمالی ببندد و زمینه های ارتقاء سلامت سازمانی را فراهم سازد.

پیمان موحد - رئیس اداره امور شعب  استان البرز - نیز با ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات ارائه کرد و اظهار داشت: در تلاشیم تا ضمن بازاریابی و رصد  بازارهای مختلف از قابلیت های موجود استفاده بهینه کنیم و به تمامی برنامه های خود جامه عمل بپوشانیم. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: