کد خبر: ۲۹۴۷۹۳
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
0
ستاد سفرهاي نوروزي سال 98 شركت رجا آغاز به کار کردپول‌نیوز - به منظور برنامه‌ريزي براي خدمات‌دهي مطلوب به مسافران نوروزي سال 1398، ستاد سفرهاي نوروزي شركت حمل‌ونقل ريلي رجا با برگزاري نخستين جلسه آغاز به كار كرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، مديرعامل شرکت رجا در خصوص تشكيل اين ستاد گفت: هدف نهايي همه مديران و همكاران تا آغاز سفرهاي نوروزي، ايجاد شرايط مطلوب براي هموطنان در سفر با قطارهاي رجا و جلب رضايت‌مندي آنان و ایجاد نشاط و آرامش روانی و روحی است.

محمد رجبی به لزوم احساس تفاوت در خدمات‌دهي از سوي هموطنان  در سفرهاي نوروزي و اهمیت آموزش و کارهای فرهنگی برای کارکنان به ویژه در سطوح خدماتی تأکید كرد و افزود: مخاطب شناسی، حساسیت در کار و تكريم مشتريان بايد مد نظر همه‌ي دست اندركاران سفرهاي نوروزي قرار گرفته و كليه اقدامات لازم اعم از آموزش‌هاي تكميلي و ضمن خدمت مأموران مرتبط در جهت آشنايي هر چه بيشتر وظايف و تكريم مسافران تا قبل از آغاز سفرهاي نوروزي اجرايي شود.

وی گفت: تمام پیش‌بینی‌ها و مقدمات لازم برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک لیست‌های بخش‌ها و واحدهای ذی ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هم‌وطنان باشیم.

رجبی با بیان این که دغدغه اصلی ما در سازمان، محدویت‌های مربوط به منابع مالی است افزود: بعضا با توجه دقیق‌تر می‌توان تغییراتی را با هزینه‌های جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند.

در ادامه‌ي اين نشست، معاون اجرايي و رئيس ستاد سفرهاي نوروزي شركت رجا با ارائه شاخص‌های عملکردی نوروز 97 و اشاره به موفقیت‌های نسبی ایام یاد شده، ارائه‌ي خدمات متفاوت نسبت به سال‌هاي گذشته و پاسخ‌گويي مطلوب  به نيازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ويژه بخش ريلي را از اهداف و سياست‌هاي اصلي اين شركت دانست.

محمدرضا شناسنده اظهار داشت: با  برنامه ریزی لازم اميدواريم همه‌ي اقدامات و كارهاي مقدماتي تا رسيدن به ايام پيك نوروزي در زمان مناسب انجام گيرد تا خدمات‌دهي متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهيم.  

رئيس ستاد سفرهاي نوروزي شرکت رجا، تأمين قطعات استاندارد در كوتاه‌ترين زمان ممكن را براي آماده سازي قطارهاي نوروزي جزو اصلي‌ترين فعاليت‌ها بيان كرد و افزود: با هماهنگي بين واحدها، مطالعه درست، برنامه‌ريزي و زمان‌بندي مناسب نبايد هيچ‌گونه مشكلي در اين راه داشته باشيم.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: