May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جلسه شورای معاونان آبفای مرکزی با حضور آب و فاضلاب کشور
پول‌نیوز - در جلسه شورای معاونان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی که با حضور دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی ومحرمی راد مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور برگزار شد مباحث مربوط به نیروی انسانی و خدمات مشترکین و درآمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در جلسه ای که با حضور  دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی و محرمی راد مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ، مدیرعامل  و اعضاء شورای معاونان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد مهندس خلیلی مدیرعامل و مهندس امیری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت گزارشی هایی از عملکرد شرکت در بخش های گوناگون همچون تامین و توزیع آب ، اجرای طرح ها ، خدمات مشترکین و منابع انسانی ارائه نمودند.

در ادامه  دکتر گیاهی گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه های شرکت گفت: برای ایجاد انگیزه در کارکنان و آسودگی خاطر ایشان در خصوص معیشت شان، بایستی ضمن توجه به مسائل اقتصادی ، معیشت کارکنان در اولویت قرار گیرد و در راستای کاهش شکاف حقوق و دستمزد در بین کارکنان تلاش شود .

وی ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی که نتیجه آن کسب رتبه های اول و برتر در ارزیابی های استانی و کشوری طی سال های گذشته بوده است اظهار داشت:  تلاش در حفظ این جایگاه امری لازم و ضروری است و باید کوشش نمایید تا همواره در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و اجرای طرح های عمرانی پیشگام باشید.

کاهش مطالبات شرکت از مشترکین وتوسعه ظرفیت مخازن آب در سطح استان مرکزی از جمله مباحثی بود که معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به انجام آنها  تاکید نمود و اظهار داشت : با کاهش مطالبات که افزایش درآمد شرکت را در پی دارد خدمات رسانی به مشترکان به نحوه مطلوبی تری انجام می شود.

در ادامه جلسه محرمی راد مدیرکل دفتر مرکزی حراست وامورمحرمانه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشوربا تاکید بر اینکه  همه کسانی که در صنعت آب و فاضلاب فعالیت می کنند کارهای زیر ساختی امنیتی و خدماتی به مردم ارائه می دهند افزود: تلاشگران در صنعت آب و فاضلاب در حال تولید امنیت برای کشور هستند و امنیت پایدار را به مردم عرضه می دارند.

وی از اصلاح و تکمیل به عنوان رسالت انسان ها یاد نمود و اظهار داشت: باید استعداد ها را رشد داد از بدی ها کاست و بر خوبی ها افزود  تا بتوان آرامش را در جامعه و کشور گسترش دهیم .

محرمی راد مجهز بودن به دو محور علم و اخلاق را امری ضروری برای کارکرد درست و الگو بودن برای سایرین دانست و تصریح کرد: چنانچه یکی از این دو محور نادیده گرفته شود بی شک به دیگری آسیب زده می شود و نداشتن این علم و اخلاق بی شک نابودی بشر را در پی دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: