April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - جشنواره تبلیغات ایران در حالی به مراحل نهایی نزدیک می‏شود که با پایان داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی، فهرست نامزدهای هر رشته مشخص و برگزیدگان نهایی از میان نامزدهای معرفی‌‏شده انتخاب می‌شوند.
 
دبیر هیأت داوران چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به پایان داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی به جشنواره تبلیغات ایران گفت: هیأت داوران نهایی در مرحله دوم و در کارگروه‌های مربوط، آثار نهایی را انتخاب می‌کنند اما روند داوری‌ها تا اعلام نظر و تأیید نهایی شورای نظارت ادامه خواهد داشت.

علی فروزفر تأکید کرد: شورای نظارت بر داوری‌ها، مشتکل از نمایندگان دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی شرکت‏های تبلیغاتی ایران و برخی کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه تبلیغات بر نحوه فرآیند داوری آثار جشنواره نظارت می‏کنند و بر همین اساس، هیأت منصفه جشنواره پس از اعلام رأی کارگروه نظارت، برندگان نهایی جشنواره را اعلام می‌کند.

این هیأت که با حضور معتمدان صنف تبلیغات با تأکید بر تجربه، دانش و اعتماد عمومی تشکیل شده، آثار هریک از مشارکت‏کنندگان که از سویگروه‏های داوری، مردود اعلام شده باشد را مورد بررسی مجدد قرار داده و در صورت استحقاق، برای داوری مجدد به گروه‏های داوری ارجاع خواهد داد.

آیین اختتامیه‏ی چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز 4 شنبه، 12 دی ماه جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‏نظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابط‏عمومی، بازاریابی و فروش برندها برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: