کد خبر: ۲۹۵۶۰۹
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
0
کارکنان و مدیران بانک قوامین خون اهدا کردند
پول‌نیوز - کارکنان اداره مرکزی بانک قوامین امروز با دعوت از تیم سیار سازمان انتقال خون تهران نسبت به اهداء خون جهت استفاده ی نیازمندان فرآورده های خونی اقدام کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با همکاری سازمان انتقال خون تهران بزرگ و حضور تیم سیار این سازمان در اداره ی مرکزی بانک قوامین ، مدیرعامل ، معاونین و کارکنان اداره مرکزی بانک قوامین در عملی خداپسندانه نسبت به اهداء خون خود اقدام کردند.

بنابراین گزارش ، تیم پزشکی سازمان انتقال خون تهران بزرگ از ساعت 9 صبح با ظرفیت شش تخت خون گیری کار خود را آغاز کرد و با توجه به استقبال گسترده ی کارکنان بانک ، عملیات خون گیری تا ساعات بعدازظهر نیز ادامه دارد.

بنابراین گزارش دکتر تقی نتاج در حاشیه این عمل خداپسندانه ، اهداء خون را یکی از زیباترین نوع ایثار و همدلی دانست و گفت: کار خداپسندانه اهداء خون علاوه بر این که فوائد بسیاری را از لحاظ سلامتی برای بدن دارد ، شکل زیبائی از مشارکت ، همدلی و نوعدوستی ما ایرانیان است که با توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی ما جلوه با شکوهی از اتحاد و همبستگی ایرانیان را به نمایش می گذارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: