May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
حضور سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه گردشگری قشم
پول‌نیوز - معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه گردشگری قشم شرکت کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، در این نمایشگاه که از 10 تا 14 دی ماه جاری در سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم برپا است، معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اختصاص غرفه ای به مساحت 120 مترمربع به همراه بوم گردی روستای تاریخی باغو، آخرین دستاوردهای گردشگری کیش را به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که با حضور 165 غرفه و از 13 استان برگزار شد، غرفه معاونت گردشگری توانست نظر بسیاری از بازدکنندگان را جلب کند.

یادآور می شود دومین نمایشگاه گردشگری، هتل داری و صنایع دستی قشم در فضایی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع آخرین دستاوردها و ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و صنعت هتل داری را به معرض نمایش گذاشت.

بنابر همین گزارش 93 غرفه این نمایشگاه در حوزه های صنایع دستی، گردشگری سلامت، فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامت‌گاه های بوم گردی و استارت آپ هافعال هستند.

دومین نمایشگاه گردشگری قشم که از 10 دی ماه در این منطقه آزاد  آغاز شده، روز جمعه 14 دی ماه به کار خود خاتمه خواهد داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: