May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۵۸۷۶
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
0
پول‌نیوز - مدیر کل آبفای استان تهران گفت: باوجود استشمام بوی نامطبوع در تهران، هیچ گونه مشکل و یا نشت در شبکه فاضلاب این شهر وجود ندارد.

محمدرضا بختیاری افزود: دیروز حوالی ساعت ۱۵ گزارش بوی نامطبوعی در تهران به دستمان رسید که بلافاصله تیم‌های بازرسی شرکت آب و فاضلاب در تمامی نقاط شهر مستقر و کل شبکه فاضلاب را به صورت کامل رصد کردند.

وی گفت: شایعات زیادی به وجود آمده بود که بوی بد تهران از شکستگی شبکه فاضلاب و نشت آن است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و حتی بخشی از میدان انقلاب را هم که احتمال نشت بو از انجا داده می‌شد به طور کامل خود میدان و خیابان‌های اطراف مورد بازرسی قرار گرفت که آنجا هم مورد خاصی یافت نشد.

بختیاری افزود: شب گذشته در جلسه ستاد بحران که با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و پیگیر ماجرا بودیم آنجا هم تاکید شد که این بوی بد از شبکه فاضلاب تهران نیست و شرکت گاز تهران هم اعلام کرد که شبکه گاز مشکلی ندارد.

وی گفت: هم اکنون دستگاه‌ها بویژه محیط زیست، دانشگاه تهران و دستگاه‌های زیرمجموعه ستاد بحران در کشور در حال بررسی علت این بوی بد هستند و پیگیری‌ها ادامه دارد.

مدیر کل آبفای استان تهران در پایان افزود: شبکه آب تهران هم کاملاً سالم است و بحثی که در باره چاه‌های تهران مطرح شده بود صحت ندارد و شبکه آب تهران لحظه به لحظه در حال رصد است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: