April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۶۲۶۳
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
0
پول‌نیوز - وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی، جمالی را به عنوان سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری خارجی منصوب کرد.

در پی بازنشستگی محمد خزاعی طی حکمی از سوی فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد جمالی با حفظ سمت، سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران شد.

در حکم فرهاد دژپسند آمده است: با عنایت به بازنشستگی محمد خزاعی، به موجب این حکم و با حفظ سمت، «سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» به جنابعالی محول می‌شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

جمالی در حاضر مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران است.

وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت هایی چون "سرپرستی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل"، "مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت" و "دبیری ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری" و همچنین "مدیر کلی وام ها، مجامع و موسسات بین المللی و مدیر کلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران" به چشم می خورد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: